Tag: anak artis

TAHNIAH : AISHAH SINCLAIR HAMIL ANAK KEDUA

| November 12, 2013 | 0 Comments

Tahniah kami ucapkan kepada pelakon dan pengacara popular, Aishah Sinclair yang kini sedang hamil anak keduanya.Khabarnya kandungannya kini telah masuk 5 bulan.Berita gembira ini dikongsikan sendiri oleh Aishah menerusi laman social milinya. Berdasarkan komen-komen yang ditulis di akaun Instagram miliknya, Aishah juga mendedahkan usia kandungannya kini telah mencecah lima bulan. Untuk makluman, Aishah yang juga […]

Continue Reading

GAMBAR TERKINI ANAK HUNNY MADU

| November 8, 2013 | 0 Comments

Penyampai radio terkenal, Hunny Madu menerusi laman sosialnya berkongsi gambar-gambar comel terkini puteri sulungnya yang diberi nama Eva Medina.Comel betulkan Eva ni,gebu plak tu,rasa nak cubik jer..huhuhu Eva Medina yang dilahirkan pada tanggal 12 Disember 2012 (12.12.12) dengan berat 3.25 kg,kini telah pun berusia 10 bulan . Cuba amati betul-betul setiap gambar tersebut, wajah comel Eva […]

Continue Reading

GAMBAR BABY Z – ANAK NURUL WAHAB DAN ERIC

| November 4, 2013 | 0 Comments

  Comelkan baby Z,anak Nurul Wahab dan Eric ni,geram rasanya tengok baby Z,rasa camnak cubik je sikit..huhuhu.Gambar ini dikongsi oleh Nurul menerusi laman sosial blog miliknya.Semoga dengan kelahiran baby Z ini ikat kasih sayang yang diwujudkan antara Nurul dan Eric kekal menjadi milik mereka selamanya..Enjoice!!

Continue Reading

GAMBAR ZILA BAKARIN DAN ANAKNYA YANG COMEL

| October 25, 2013 | 0 Comments

Gambar terbaru anak Zila Bakarin yang comel, tembam dan pandai bergaya macam ibunya. Iyalah, mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi ya tak? Comelkan, jom kita layan gambar Zila dan anaknya..Enjoice!!!

Continue Reading

TAHNIAH – LIYANA JASMAY KINI HAMIL ANAK SULUNG

| October 23, 2013 | 0 Comments

Pelakon kecil molek Liyana Jasmay,dikhabarkan telah hamil anak sulung,berita gembira ini sudah pastinya mengembirakan peminat dunia seni tanah air. Menerusi laporan Harian Metro , Liyana dikatakan hamil dua bulan dan dijangka akan bersalin pada bulan Mei tahun hadapan. Dalam perkembangan lain, Liyana masih lagi aktif berlakon dan cuba untuk tidak beraksi lasak demi menjaga kandungannya. […]

Continue Reading