DAH BERAPA TAHUN SIMPAN BUA.SIR ? PERIT KAN ?

| March 15, 2017 | 0 Comments

DAH BERAPA TAHUN SIMPAN BUA.SIR ? PERIT KAN ?

Saya jamin korang akan jawab tak ingat!
Yela, dari dulu sampai sekarang tak pernah nak “servis” usus.
Makan lak, kalau tak pedas memang tak sah !
Lama-kelamaan usus jadi tak teratur
Dan terjadilah B U A S I R !!!

Tapi jangan risau, sejak amalkan #gumarabic #almanna
Bukan setakat BUASIR hilang,
Nak buang air besar pun makin selesa
Samaada duduk atau mencangkung,
Takde hal la bro. SIYES !!!

=====
Wajib dapatkan GUM ARABIC sebab ?
=====

👉 MERAWAT masalah B U A S I R dengan CEPAT
👉 Mengecutkan bengkak dan lebihan pada dubur
👉 Mengeringkan luka akibat buasir
👉 Menghilangkan rasa gatal-gatal pada dubur
👉 Mengurangkan rasa pe.dih dan tidak selesa ketika buang air

Kami tak janji bu.lan dan bintang, tapi kami nak KONGSI kebaikan dan keberkesanan khasiat gum arabic al manna makanan kesihatan dalam membantu anda…

===========================

JAMI.NAN KAMI ! KORANG PAS.TI BEBAS DARIPADA BUA SIR !

#Gum #Arabic #AlManna sbenarnya adalah minuman supplement yg paling trbaik.

Okay NAK TAHU TAK?
.
Sebenarnya kadar PREBIOTIC FIBRE dalam GUM ARABIC AL MANNA ni lebih bagus dari makanan lain..

===========================
.
APA KHASIAT PREBIOTIC FIBRE NI?

Okay khasiat dia ialah
✔️ Mengurangkan lomak dalam darah,
✔️ Penyerapan mineral terutamanya magnesium, kalsium dan zat besi.
✔️ Mengekalkan tahap kolesterol yang rendah, mengurangkan toksin.
✔️ Membantu sistem penghadaman dan membersihkan usus.
✔️Ia dapat memperbaiki kualiti hidup pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang sepenuhnya. Ia juga sangat baik sebagai prebiotik dan dikatakan ia lebih baik daripada inulin.
✔️Ia juga merupakan antioksidan (antioxidant) dan anti radang (anti-inflammatory) yang amat baik

===========================
.
KENAPA ANDA WAJIB DAPATKAN?
.
👉🏻 100% asli tiada bahan trlrg dan campuran
👉🏻 Di luluskan oleh Kesihatan Dunia ( WHO )
👉🏻 yang ada msalah kesihatan terutama SEMBELIT & BUASIR
👉🏻 Ada masalah kesihatan lain pun wajib dapatkan
👉🏻 Kami ada banyak testimoni berjaya

===========================

Jom amalkan Gum Arabic ?
=====

Whatsapp “ GA “ ke 018-2062336 sekarang !
👉Harga RM37 (termasuk pos semenanjung )

*Pakej promosi boleh Rujuk Harga dibawah*

*1 peket* : RM37 termasuk pos semenanjung
*2peket* : RM67 termasuk pos semenanjung
*3peket* : RM96 termasuk pos semenanjung

*4peket* : RM120 FREE postage semenanjung

*Berat* : 1 peket=150gram
*Gred* : Terbaik,cepat larut,100% gum arab asli

*Penggunaan* : 1-2 minggu Sepeket.

Boleh diamalkan semua peringkat umur & seisi keluarga.kanak2 – golongan tua

*Sukatan*: akan diberikan selepas menerima produk

Untuk tempahan & urusan selanjutnya, tuan/puan blh juga wassap kami ->> 0182062336 (Ramadan)
==========================

CARA MAKAN AL MANNA @
GUM ARABIC

Hanya dengan tiga sudu teh
Al Manna/GumArabic ianya mengandungi lebih fiber mudah larut bersamaan dengan 10 mangkuk oatmeal, 13 carrot , 15 biji epal dan 44 biji prune.

Menrut Kajian klinikal telah menunjukkan Al-Manna/Gum Arabic baik untuk kesihatan digunakan sebagai Prebiotik.

AL-Manna/Gum Arabic boleh diamalkan setiap hari tanpa kesan sampingan untuk menjaga kesihatan atau tambahan kepada rawatan penyakit yang sedia ada.

===========================

CARA BANCUHAN AL MANNA /
GUM ARABIC KEPADA PARA PENGGUNA :

AL-Manna/Arabic Gum perlu menggunakan air masak sejuk@ air kosong sahaja bukan menggunakan ais batu atau air di dlm peti sejuk.

atau boleh menggunakan air mineral bukan air suam @ air panas ke dalam cawan atau gelas kemudian kacau2.

===========================

SUKATAN TERBAIK PENGAMBILAN
AL MANNA/ GUM ARABIC MENGIKUT JENIS PENYAKIT :-

Sukatan 1 sudu besar jika sakit biasa2 @ 2 sudu besar jika sakit kritikal dgn memasukannya ke dalam gelas air selama beberapa minit.

kemudian kacau perlahan-lahan sambil berselawat ke atas Nabi Muhammad saw sebanyak 3 kali @ lebih sehingga serbuk AL-Manna terlarut di dalam air tersebut.

Minuman terbaik adalah ketika semasa perut kosong.Jika suka boleh diminum dgn madu beberapa sudu.

Sebagai makluman tambahan tuan2 puan2 semua, Jelly-jelly AL-Manna boleh di buat facial muka atau sapu ke tempat kulit bermasalah jika tuan2 puan2 berminat berbuat demikian.

===========================

SUKATAN PENGAMBILAN
AL MANNA / GUM ARABIC MENGIKUT USIA / UMUR PESAKIT :-

1) Bayi umur 8 bulan:
setengah sudu teh (1.25 gram)

(1 kali sehari pagi seblum makan atau malam sebelum tidur)

2) Kanak-kanak 10 tahun dan ketas: 1 sudu teh (2.5 gram)

1 kali sehari pagi sebelum makan atau malam sebelum tidur.

3) Orang Dewasa:
1 sudu besar 2 kali sehari (5 gram)

setiap pagi sebelum makan dan malam sebelum tidur

4) Pesakit kronik seperti buasir, sembelit, kencing manis, kanser, kegagalan buah pinggang dll :
2 sudu besar (5 gram)

3 kali sehari iaitu pagi,tengah hari & malam.

===========================
ADAKAH AL MANNA/ GUM ARABIC MEMPUNYAI KESAN SAMPINGAN TERHADAP PENGGUNA…???

AL-Manna / Gum Arabic tiada kesan sampingan dan ianya selamat untuk semua individu menggunakannya, cuma ada sesetengah individu yg ada alergik @ alahan seperti berasa kembung perut diperingkat awal penggunaan atau mengalami kegatalan atau kemerahan akibat alahan.

Sabda Rasulullah s.a.w

“Setiap penyakit pasti ada ubatnya,Jika ubat tepat pada penyakitnya maka ia akan sembuh dengan izin Allah Azza Wa Jallah”

(Hadis Riwayat Muslim 1/191)

===========================

AL MANNA / GUM ARABIC INI ADALAH MAKANAN TAMBAHAN MEMBANTU MERAWAT PENYAKIT :-

AL-Manna /Gum Arabic bukan penganti ubat semata2 bahkan ianya adalah makan tambahan…

Jika tuan2 ada mengambil ubat hospital, sila teruskan ubat doktor dengan menjarakkan masa lebih kurang 1jam sebelum atau selepas makan ubat.

Ianya adalah selamat untuk ibu2 yg HAMIL dan utk bayi di dlm kandungan In sha Allah…

===========================

Ingin mendapatkan Gum Arabic?

Jgn tggu lama2 nanti habis
cepat wasap saya…
kalau dah habis jgn mare…

WASAP SAJA …
TAK MAU PM…WASAP TERUS…
.
HARI INI SAYA NAK BANTU ANDA DAPATKAN SUPLEMENT MAKANAN SUNNAH GUM ARABIC AL MANNA DENGAN HARGA MAMPU MILIK DI MALAYSIA YANG DI JUAL SECARA ONLINE
.
Ceritakan masalah kesihatan, kami sedia bantu.
WASSAPP SEKARANG->0182062336

Anda minat berniaga?

“*JOM JADI AGEN ALMANNA AMEER*

*Syarat untuk menjadi agen #almannaameer*

-Hanya pembelian rm400, dapat 20 pket gum arab almanna ameer setiap bulan.

Total rm400 + rm15 kos postage.

*Faedah menjadi agen gum arab #almannaameer*

– Mendapat keuntungan RM10 per pcs x 20: RM 200.
– Testimoni penyakit tersedia.
– Group whatsapp tersedia.
– Panduan tersedia.

*Mengapa #almannaameer?*

-Gred terbaik
-Terdapat ziplock untuk memudahkan anda bawa kemana shaja tanpa menukarkan ke dalam tupperware.
– Diimport 100% dari Sudan.
– Kualiti terjamin.
– Harga yang sederhana.

*KELEBIHAN DARI HQ*
-Mengawal harga pasaran.
-Tiada pemborong luar.
-Setiap perkara yang diutara kan akan diselesaikan sebaik mungkin.

Wassap “ejen” ke 0182062336

Stokis Al Manna
👉(Ramadan Mahmud)👈

"TERIMA KASIH KEPADA PENGUNJUNG YANG MENGHIDUPKAN PERKONGSIAN INI"

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Category: Kesihatan

Leave a Reply